invisibility

Omväxlande värre. Gårkvällen alltså.
Started off nicely med förfest hos Oscar. En lite spännande grej är att jag glömde/lämnade ett av mina linnen där. At some point tyckte jag det var överflödigt med två så jag tog av mig det ena. Vill gärna ha tillbaka det innan han rycker in. I värsta fall får jag väl gå dit och hämta det efter han åkt....kan eventuellt bli en lite pinsam scen med hans mor...men whatever. Pinsamt är kul. Rolig förfest i vilket fall! Lärde mig flera fina öllekar.

Sen var det tydligen Grace som var grejen. Åh jösses. Så mycket ångest. Hade det inte varit för the people jag var med så hade jag försvunnit fortare än fortast. Lovely people!
Efter att ha varit på grace jättelänge gick jag till deluxe. Var på ganska gott humör när jag gick...jag skulle ju få komma till MITT ställe! Men icke. Först fick jag inte komma in för dom hävdade att det var fullt. Att tjugo pers gick ut under tiden jag stod i kö spelade visst ingen roll. Dumma chefsvakt på deluxe! Har sällan känt mig så kränkt.
Till sist fick jag iaf komma in (typ vid kvart över ett).

Kvällens tema för mig var tydligen osynlighet. Något jag inte riktigt hade tänkt mig. För på Grace var man en kropp utan själ. Så fort någon gick förbi en skulle de typ känna på en på ett rather intimate sätt. Inte så kul. Man kände sig bara som en spelpjäs i fjortisarnas parningritual. Väldigt obehagligt.
Sen när jag kom till deluxe blev jag en själ utan kropp. Helt osynlig på spökens vis gled jag runt utan att någon såg mig. Kände iofs ganska många där som jag hälsade på, as you do....men. Jag var osynlig. I alla fall för den jag ville skulle se mig. Det slutade med att jag åkte hem relativt tidigt (dvs innan stängning).
Så jag antar att frågan är vilket som är bäst...att vara en kropp utan själ eller en själ utan kropp?
Kan meddela att jag inte trivdes speciellt bra i någon av situationerna.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag skulle tro att du inte var osynlig (även om jag förstår känslan) men Han hade nog helt enkelt för fullt upp för att hinna se någon annan. Kanske är han mindre busy en annan kväll så rock on! puss

2008-01-27 @ 17:25:16
URL: http://domeintheparc.blogg.se
Postat av: Amanda

Frstn, bara kul att du åkte med hem i fredags :) (inte kul att gå hem själv ju...) Men fifan vad full jag var, jag somnade nästan i bilen hahah. Yay me!

2008-01-27 @ 17:26:09
Postat av: Unn

Mandy: Thanx for the encouragement! ^^
Och jag märkte inte hur full du var förrän du skulle försöka verka någorlunda nykter inför din pappa...du lät precis likadan som jag gör när jag ska låta nykter fast är på tok för full. Du såg liksom inte full ut alls!

2008-01-27 @ 17:43:53
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0