en bläckfisk

Det känns som att jag har en bläckfisk i min hjärna. Very odd feeling måste jag säga. Försök själv att koncentrera dig på någonting när det sitter en bläckfisk i ditt huvud var tentakler sprider kittlande impulser till hjärnans olika centran. Ingentanke hamnar där den ska och jag blir allmänt weird. Denna dagen har varit weird.

Det är svårt att förhålla sig till fulla människor när man själv är nykter. Det känns på något konstigt sätt som om man hamnar utanför klubben. Man talar helt plötsligt en helt annan oförstålig dialekt så därför vill ingen prata med en. Jag tror att det har med intensiteten att göra. Man blir mycket intensivare när man är under influence of alcohol. OCh om jag inte druckit så ligger jag kvar på min normala eneginivå...som helt plötsligt inte alls matchar omgivningen och då ser jag tråkig ut utifrån. Eller något sådant. Min bläckfisk fuckar med mitt mind så även om jag hade en vettig tankebana to begin with så har den blivit totally mosad och bortvillad av det tentakliga hjärndjuret.

Jag hittade iaf mina nycklar på matsalsmattan hos pappa...och det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0