Det som händer i Västerås stannar i Västerås.

Möh, kom precis hem från kickoffen. Trött och jävligt sliten, men fasen va kul det har varit! Blev verkligen mycket bättre än jag trodde! Jag är numera ganska övertygad om att jag jobbar inom det partypiggaste företaget i sverige. Helt seriöst! Jädrar va mäklare kan festa! Det kollektiva mottot var ALL IN!!!!!!!!!
Jag var med andra ord jättebakis i morse...men det kan det vara värt.
Heta män var det inte heller ont om, något jag faktiskt hade farhågor för innan. Helt obefogat dock. ^^
Det som händer i Västerås stannar i Västerås sas mer än en gång. Men vi får väl see about that. Det måste kanske inte bli så. Vi får väl se.

Nu ska jag jobba. Jag är fett opepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0