det är så dom säger det

Jag tänkte citera lite nu. För det första tänker jag börja med att citera min mor:
"Nu har jag fått nog av gamla tjuriga män. Från och med nu ska dom vara unga och snygga...
...för man ska bara omge sig med saker som man blir glad av och som är snygga."

Jag kan inte annat än att hålla med. I'm so over him.

Citat nummer två kommer från Berger:
"Then he's probably just not that into you."

Vilket jag tycker är lite synd. Det hade liksom varit trevligt om det inte bara vore en fyllegrej. Jag vill ha någonting trevligt. Någonting i alla fall.
Eventuellt skulle jag ju kanske kunna höra av mig, men det är ju det som är det grejen...jag vill ju inte vara jobbig heller. I'm beeing a total nerd right  now, I know. Men det kan inte hjälpas.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det ska bli typ mitt nya motto tror jag Unn, "jag omger mig bara av saker som gör mig glad och som är snygga". Bra som fan - så ball mamma;D

2008-01-21 @ 14:47:28
Postat av: amanda

'I'm so over him' - önskar att jag kunde säga detsamma! För övrigt kan jag bara hålla med om det din mamma sagt .. Nåt annat citat än det behöver man knappast ha att leva efter ;D pusspuss

2008-01-21 @ 16:00:41
URL: http://domeintheparc.blogg.se
Postat av: Unn

Mamma är bäst!

2008-01-21 @ 21:36:29
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0