Vi ses utanför Linnégallerian...

På min lunch satt jag utomhus och läste i ungefär tjugo minuter för att på bästa möjliga sätt tillgodogöra mig de solminuter växjöhimlen erbjöd. Placerade mig på Växjös mötesplats nummer ett. Gröna bänken utanför Linnégallerian. Det är ett ganska bra ställe att sitta och läsa på...man blir vittne till så otroligt många möten! Vilket jag tycker är ganska spännande. Det sätter igång min fantasi iaf! Vilka är dom, vad har dom för relation till varandra, vad kan man läsa in i deras hälsningsfras...? osv. Jag gillar mänskliga relationer.

På tal om bänken utanför Linnégallerian så funderade jag och Andreas om hur många dejter som egentligen har haft sin utgångspunkt där. Hans erfarenhet var att det  i princip bara var att bestämma en tid iom att mötesplatsen alltid är den samma om man ska dejta en växjöbo...jag misstänker att det faktiskt ligger någonting i det.

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha så sant. Det är fan alltid där man träffas! :D

2008-02-13 @ 16:32:50
URL: http://domeintheparc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0