Right now I really could use a hug

Jag är på dåligt humör. Jag känner mig ensam och ledsen på ett irriterande sätt. Hard to explain men så är det. Har även ont i huvudet. Och ett konstant sötsakssug vilket beror på att jag knaprat mig fram till de gröna tabletterna på kartan. Jag förstår inte varför min kropp kräver snask this time of the month!
Och efterättsätandet leder i sin tur till att jag mår illa och känner mig tjock....det är verkligen inte bra för min sunda mat/kroppssyn att ha en massa viktväktare på jobbet. Och det stör mig faktiskt att jag blir påverkad av dem. I'm not fat! Så det så. Jag gillar inte när jag ifrågasätter mig själv på den punkten. känns väldigt jobbigt.
Och imorgon är det ahd. Håhåjaja. Jag har preppat mitt nightstand med ett paket till mig själv för att jumpstarta min dag som förmodligen inte kommer att bli så bra. Förutom att jag inte kommer få någon kärlek så måste jag packa min verbierväska. JAg ser ju fram emot att få komma iväg och åka skidor! Men packningen... jag får en klump i halsen bara jag tänkeer på det.
Jag tycker inte om tanken på att så många kommer att vara ofrivilligt ensamma imorgon...och att så många kommer att bli ledsna för att de tror att ingen bryr sig.

Men ändå, en liten puss hade ju ändå varit trevlig. Fast det är ju inget unikt för morgondagen.

Jag känner lite likadant inför alla hjärtans dag som inför christers moraltest. Man vill gärna tro att man skulle få höga poäng av Bengt Brygde om man hade gjort testet. Fast det hade jag förmodligen inte fått.
Just så är det nu... Jag vill väldigt gärna tro att jag ska få någon slags kärleks- förklaring/invit/meddelande. Men det kommer ju med största sannolikhet inte inträffa. Men någonstans i mig finns det en litenliten glimra romantiskt hopp som gör att jag ändå inte gett upp tanken mer än till 94,8 procent.
Hade jag varit lite modigare hade jag nog skickat ett elektroniskt be my valentine kort. Men jag är rädd att vara allt för på(frestande).
Jag har alltid velat skicka ett seriöst be my valentine kort till någon. Men det har aldrig riktigt funnits tillfälle.

Hey, min huvudvärk har släppt lite! That's gotta be a good sign!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0