konversation mellan

Nu är jag lite lazyass och knycker en bit av ett fb-meddelande jag skrev tidigare ikväll (har dock gjort vissa modifikationer och ändringar) för att beskriva min situation.

Idag blev jag faktiskt också sjuk. De håller nämligen på att renovera på jobbet. Och igår och idag har de oljat samt slipat golvet. Och det verkar som att jag är lite överkänslig mot ovan nämda olja. Så när jag kom till jobbet fick jag hejdundrande huvudvärk, min hals svullnade upp, näsan började rinna och mina ögon tårades helt okontrollerbart. Helt galet och inte särskilt skoj. Så jag fick gå hem. Nu är väl läget under kontroll skulle jag tro. Hoppas det blir bättre till imorgon.

En bra sak är att jag och sigrid bestämmt när och vart vår backpackertripp blir. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0