Claes Olsson är en jävla skitaffär!

Helt seriöst, det är ju en jävla skitaffär! It's a poo-shop! Everything there is made of poo!
För det första är det bara en massa snorungar som jobbar där! Och inte kan dom någonting! Inkompetenta är bara förnamnet! Funderar på att trycka upp fina namnskyltar till ALLA som jobbar där där det står något i stil med:

"Hej jag är INKOMPETENT och jag jobbar här bara för att jag inte kan få några andra jobb i och med att jag är just INKOMPETENT. Så om du vill ha hjälp med något ska du inte fråga mig för jag kan inte ett skit om någonting. Inte ens hur man manövrerar ett strykjärn så att jag kan stryka min fula jävla uniformsskjorta. Jag är ta mig fan helt oanvändbar!"

Eventuellt är det lite långt. Kanske ska korta ner det en smula. Vi får se.
Var där på lunchen för att köpa maskeringstejp. Min tog slut och jag har tre rutor kvar att tejpa på min dörr. Så maskeringstejp var mitt quest. Gick till infodisken och frågade. Förutom att jag fick en blick som tydligt indikerade att de hellst inte ville bli störda mitt i sitt trashtalkande av sina kollegor/chef/gemensamma bekanta sa de till mig att gå till en hylla som inte fanns. Bokstavligt talat. Den hyllan, F58, var nämligen nermonterad för att några svettluktande byggjobbare skulle kunna gräva runt i väggen bakom. Fun! Alltså hade någon driftig människa med välutvecklade organisatoriska förmågor slängt ner ALLT som stått på det tre nertagna hyllorna i en enorm kundvagn. Helt huller om buller. And it doesn't stop there, denne driftige man/kvinna hade inte brytt sig om att ta bort upphängningsarmarna som alla tusen tejprullar hängde på. Så när jag försökt, men misslyckats, att få hjälp av diverse arroganta ungjävlar som "jobbar" i informationsdiskarna var det bara att på egen hand försöka rota fram den tjockleken på tejp jag skulle ha. Naturligtvis låg den längst ner i mitten. Så nu är min arm typ helt uppskrapad av alla vassa upphängningsanordningar som lågi den förbannade kundvagnen.


För att bli lite gladare bjöd jag mig själv på lunch på Coretto. Unfortunately har de blivit så dåliga. Dyrt och dåligt service (what's up with all the young people without manners!?!?).  Men det var ju inte äckligt. Dessutom har jag nu köpt tillräckligt med hårnålar för att klara mig till världens sista andetag. Det var rea på deluxa. Billigt är bra. Iaf när det gäller hårnålar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0