Way Out Fest

Yoyo. Tillbaka i vardag och sådär. Vana bloggare vet att sommaren är en svår bloggtid. Dels för att man (förhoppningsvis) är ute och hittar på roligheter och dels inte har riktigt lika mycket strunt man behöver får ur sina fingrar. Men nu har jag semestrat färdigt och därmed kommer det förmodligen vara ordning och reda på mitt internetklotter.

Eller... jag insåg igår att jag inte kommer att få någon lön nästa månad. Det betyder att jag och Sigrid kommer at åka ruskigt snart! Mixed emotions, mixed emotions! Selfclear vill jag ju åka och göra allt. Men samtidigt vill jag VERKLIGEN inte åka ifrån alla. Speciellt inte ee2, som inte alls förtjänar nicknamet ee2 längre. Mitt lovelife är i själva verket väldigt underbart just nu. Exempel? Ett av smsen som damp ner i min inkorg igår:

Tänkte bara säga att jag är
väldigt glad och tacksam
över att du bestämde dig
för att åka med till Way
out west. Det gjorde allt
otroligt mycket bättre.

Iom att mannen ifråga inte läser min blogg lär han inte ta illa upp för att jag hänger ut honom på detta viset. Men jag tänkte att personalen på FRA också måste få lite trevlig (och lättillgänglig!) läsning. Alltså anser jag det vara rättfärdigat.
Det är så knäppt att allt helt plötsligt blivit så sjukt bra mellan oss. Tajming, tajming.


Så, nytt kapitel.

Way Out West. I Punktform.

  • Mys. Hålla handen och pussas.
  • Chillande.
    Väldigt lite hardcore-festande detta festivalet. Mest bara lite mysfylla i öltältet.
    Desutom var man helt slut efter att ha snott runt på området hela dagen att man inte pallade ställa sig i en fyratimmarskö för att komma in på ngn av klubbarna som ingick i festivalandet. Så det blev rätt tidiga kvällar med glassätande i sängen som följd.
  • Renlighet! 
    Iom att man bodde i civilisation så var det väldigt lite smuts. Eller skorna blev ju jädrans smutsiga. Det fanns nämligen lera i Slottsskogen. Tack vare att det regnade en smula. Okej en del. Fast det regnade mest nattetid. Så det var okej.
  • Bo hos Oda!
    Jag och Erik bodde hos Oda i hennes perfekta Göteborgska ungdomslägenhet. Asnice!
    jag gillar Oda en hel massa! Det var jättesnällt att vi fick bo där. Blott 10 minuter med vagnen från Slottsskogen.
  • Spårvagn.
    Fram och tillbaka, hit och dit.
  • Tvåsamhet.
    Ibland var det nästan lite parmiddagskänsla över festivalandet. Jonatan-Gabriela, Alexander-Sandra, samt Erik och jag då. Fast det var fint. Jag klagar sannerligen inte!
    Vi kunde iaf fastslå att Alexander och Sandra skulle få det enklast när skvaller pressen börjar slå ihop namn; Alexsandra.
    Önskar nästan att jag kände ett par vid namn Malin och Alexander. På tal om namnsammanslagningar.

Bubblare: Konserter. Såg jätte mkt konserter, hela dagarna, men jag kan inte direkt påstå att det var någon som etsade sig fast i själen så som en riktigt, riktigt bra konsert kan göra.


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Lite romans.

Lite musik.

Lite regn.

Lite alkohol.



Har du varit på festival?

2008-08-12 @ 15:12:22
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: J

Vfn, du kunde ju bjudit med mig kan tyckas... =/

Å malexander är definitivt en fint kombination..

Vet du vilka två egenskaper som är viktigast om man ska bli en bra massmördare?

2008-08-12 @ 23:19:24
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0