feber i överarmen

Jag har feber i min överarm. Det känns väldigt märkligt. Men där jag blev stucken igår av vaccinationssjuksköterskan har jag blivit lite svullen, och öm. Och varm. Men bara just på den fläcken som är stor som den ytan som skulle skuggas om man ställde ett ägg på högkant när solen står i zenit. Himlans intressant fenomen det där med lokal feber.

En annan helt ointressant notis är att folk nu har börjat tro att min röda kalufs är helt naturlig. Inte ens mina arbetskamrater (som faktiskt har sett min naturliga gyllenblonda kalufs irl, även om det var fem år sedan) minns min riktiga hårfärg!
Knasigt nog hände detta, att folk helt enkelt accepterade att min hårfärg var naturlig, även med min förra hårfärg, fast då var det mörkbrunt. Och utväxten syntes då EXTREMT tydligt. Det gör den iofs inte nu. Vilket är bra. Utväxt är tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0