två bra grejer med Unn

Jag är inte på riktigt lika dåligt humör längre. Total sinnesfrid kan jag kanske inte påstå att jag har, men det urusla mood jag var på innan har jag lyckats lösa upp lite.
Kom att tänka på två saker jag är väldigt bra på. Och då alla medel är tillåtna in the pursuit of happyness (nästan iaf) så tänker jag härmed uppmärksamma dessa fina kvaliteter Unn besitter.

Några bra grejer med Unn som man kanske inte tänker på i första hand:

  1. Jag är väldigt bra på att fånga saker halvvägs till marken.
    Alltså, om jag mot all förmodan skulle råka tappa något nån gång (haha!) brukar jag vara jäkligt snabb med att fånga denna grej igen..alltså innan den träffar marken.
    Och ska jag vara ärlig så är det en himla smidig egenskap att besitta då min tappningsfrekvens nog är lite över genomsnittet.
  2. Jag låter väldigt trevlig när jag pratar i telefon på jobbet.
    Detta är ju inget jag vet med certainty. Pratar väldigt sällan med migsjälv i telefon. Men jag får ganska ofta höra att jag är trevlig och hjälpsam av mina bolånekunder.
    En man jag ringde häromdagen sa att han tyckte det var så trevligt att tala med någon som skrattade, utan att vara oprofessionell, att han bokade in ett möte för att få mer info om våra bolån.
    Och även om jag egentligen varit jävligt oglad idag på förmiddagen har jag varit angenäm i telefon. Knepet är att le en satans massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0