hair you go

DET VAR ETT JÄVLA TJAT!!!!
Men jag är inte den som är den andra. Här har vi lite bilder på frisyret, despite this beeing a bad hairday. Eller jag har väl lyckats ganska bra med att tygla det som på allvar såg ut som manen på en illa tilltygad pudelpermanentad lejonhanne. Illa tilltygad i den bemärkelsen att jag nästan är flintis på högersidan numera.
Fast tilläggas bör väl att man här inte får ett så bra helhetsintryck av frippan. Har ju ändå håret uppsatt, de längsta testerna går väl lite under axlarna. Men förstår ni min blonda Charlies Ängel vs. brittisk skolpojke association nu? Iofs var det tydligare när jag kom direkt från frisören då det var fönat precis som ängelns... men ändå.



När vi ändå håller på och bjussar på bilder kan ni ju få se den här också:


Jag hoppas inte ungarna på min pappas gata har som ambition att bli gatustrecksmålare. Isf måste dom nog öva lite mera.


Kommentarer
Postat av: J

Haha "hair you go" =D Så lättroad är jag..

Vart döfint ju, och associationen var träffande =) Är du nöjd då?

2008-08-20 @ 14:47:14
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: DD

OK, den frissan hade jag aldrig gissat på. Men det var ju tur för dig för du ser ju jättesöt ut!!! Det jag gissade på var något ...... ;D



2008-08-20 @ 15:24:03
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Nice hair!!



Svenskfast?

2008-08-20 @ 19:38:25
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0