skura mitt kök

Är ynklig och vill blogga men orkar inte.
Har mensvärk och det är dåligt.

Måste städa kök.
På tal om köksstädning kom jag just att tänka på ett bänk-klotter i fysiksalen 424 på min gamla skola. Någon hade skrivit/ristat in följande mening på en bänk: sug min kuk.
Vilket någon fyndig människa i en handvändning ändrade till : skura mitt kök.
I found this HILARIUS at the time. Kan vara ett bevis på min kvalitativa humor eller det faktum att det övriga nöjesutbudet i klassrummet sög (dvs fysikgenomgången). Därom lär de lärda tvista i afton.


Kommentarer
Postat av: J

Hmm, jag gissar på den kvalitativa humorn =) Om det nu var en fråga..

2008-08-26 @ 23:33:34
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0