kräftskiva utan kräftor

Kräftskiva utan kräftor igår då. Christian är nämligen allergisk.
Förutom vissa missöden med grillen (gasen var slut så vi fick låna grannens, tack kära granne!) och min pangfylla så var det trevligt
Eller grill-issuet ställde ju till det lite så att både jag och Chrille som är i behov av kontinuerligt födointag blev ganska cranky. Och när två personer pga av matbrist blivit allmänt lättantändliga när ens grannes grill väljer att inte vara det är det liksom lite upplagt för konflikt. Speciellt när man ska hjälpas åt att tillverka hamburgare. Men vi lyckades med konststycket att inte slå ihjäl varandra and all was well.

Siri observerade hur bra allt blivit mellan mig och that man of mine. Och när man tänker på det så är det verklligen det! Det är ju inte i många fall det väl reder upp sig när man väl har börjat krångla och "bara vara vänner (fast ha sex också)". Men det har det mysteriously nog gjort. Han var jättesöt igår.
Jag är kär. Det går inte att förneka.

Nu ska jag klä på mig. Ska ut och käka på pm med pappa och våra amerikanska bög-kompisar. Jag ocj Doug har verkligen bondat. Hur nice som helst!

Dagens band: The Perishers

 Party on!

Kommentarer
Postat av: DD

OK, nu e jag lost här. Kräftskiva utan kräftor??? Borde inte det ha varit "Grillkväll utan kräftor"? ;D Eller kräftskiva utan polare som är allergisk?



Naja, skit samma.



Låter väl trevligt att det funkar med förhållandet. Tro mig , det är ju skitsvårt det där och om man lyckas så är det ju perfekt. :)



2008-08-18 @ 08:26:35
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: J

Fest är bäst ;)

2008-08-18 @ 10:49:41
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Mli

Jamen tackar =) Det är ju rätt svårt att låta bli, så man får helt enkelt stå ut om man vill läsa. Du verkar ju vara i samma tillstånd ser jag;) Very nice, hösten är mer än välkommen när man kan se framemot att få mysa under en filt ihop med någon!

2008-08-18 @ 15:04:11
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0