jävla bolån

Är på inte så bra humör alls. Försöker döva alla jobbiga känslor med te. Går väl sådär. Jag skyller på att det är för att Earl Grey teet på jobbet är slut och jag tvingas använda sliskigt bluefruitte som substitut.
Pallar verkligen inte.
Var på dåligt humör redan när jag kom till jobbet (sömnbrist and what not) och möts av att dom jävla Norrmännen på DnB-fucking-NOR som vanligt är helt inkompetenta lögnare. Ingenting funkar när det väl kommer till kritan. Jag är ju för bövelen mäklarassistent inte bankkvinna! Varför har denna jävla skiten lags på mig?!?!
Shait vilken bra bolåne försäljare jag känner mig som just nu. Men jag ringde ju för helvete och kollade med dem TRE JÄVLA GÅNGER för att FÖRSÄKRA mig om att det inte skulle bli såhär. Jävla svin är dom.

Puh. Andas Unn! Du tycker egentligen att det är rätt roligt att jobba med bolån. Okej att det är förjävligt att det blir fel ibland, speciellt när det inte är ditt fel och det blir du som får skiten. Men when it all comes down to it kommer det säkert att lösa sig. Det mesta har ju faktiskt en tendens att reda upp sig...även om det kanske inte verkar så. So let's take a couple of deep breaths and calm down a bit.

Kommentarer
Postat av: J

Valium är bättre än T där tror jag ^^ Fan så du jobbar me sånt, intressant ju =)



Man måste vara quick och flink...

2008-08-13 @ 10:58:16
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

:ajdå:

Backar ur bloggen sakta och oberörd. Här inne ryker det av ilska just nu.

:stänger dörren och kommer tillbaka senare:

2008-08-13 @ 13:23:50
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0