Today:

  • Måndag.
  • Mäklarass-kurs i Kristianstad.
  • Det fanns en gratis mjukglassmaskin i kurslokalen.
  • Jag åt glass.
  • Kom hem.
  • Gå till campus med Sigrid för att titta på knäppa studenter som bodde i studentmisär, rollspelade och slogs med pinnar. Jag var rädd.
  • Köpa korv på Sveriges bästa korvkrängar Statoil...dvs på Teleborg.   

Bubblare:

  • Att försöka att inte tänka så mycket. Jag känner mig ju ändå ganska lung och harmonisk. Om jag inte tänker för mycket. Så det är rätt chill.
  • Nyfikenhet. Känns liksom lite befogat att besitta ett visst mått nyfikenhet just nu. Jag menar....why liksom?

Bäst:

  • Jag har fett bra vänner. Dom är snela. Allihop!
    Typ som A , som säger saker som "Du är bäst och förtjänar bättre.". Oväntat och värmande!

Sämst:

  • Att jag har så himla mycket lättare att ta emot comfort från people med y-kromosom. Varför känns det bättre och mer trovärdigt när tröstande ord/handling kommer från a bloke? Me does not know this. Och jag vet inte hur jag ska göra för att bryta detta emotionella mönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0