so i put some makeup on

52807-84Ungefär såhär roligt har jag just nu. Jag har sett klart första säsongen av the Wire. Och eftersom jag är kär i den serien nu så känner jag mig lite heartbroken. Dels för att jag nu är en omgång närmare sista avsnittet i sista säsongen. Men också för att jag ännu inte har andra säsongen klar att titta på ännu. Min uppkoppling svajar som fan och just nu hävdas det att det kommer att ta 6 dygn/dagar(?) och 13 timmar. Hipp hipp hurra! Det enda positiva med den tidsangivelsen är att den fladdrar lika mycket som min uppkoppling. Ska kika hur lång tid det ska ta nu...11h9min. Betydligt mkt mindre. Bra.

Idag har jag gått igenom alla musikfiler i min dator. Det var mkt givande! Hittade en massa grejer jag inte hade en susning om att jag ägde. Bla en massa grejer med Sambassador, Arcade Fire, Jens Lekman, Vega, The Tiny och diverse andra trevliga musiker. Klad Unn!

Alldeles nyss beslöt jag mig för att leka med de få sminkartiklar jag har hos mig här i Öjaby. Resultatet av den lilla eskapaden ner i sminkväskan kan beskådas här intill. Hade inga idéer och orkade inte lägga ner så mycket tid eller energi på det hela just nu/då. Så det blev mest lite svart kladd överallt. Man kan ju inte lyckas varje gång!

I wish I was sipping on the sweet nectar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0