Snart är det helg!

Fick just lite halvpanik över hur snabbt tiden går! Idag är tisdag, sen kommer onsdag (heja mig som vid nitton års ålder lärt mig veckodagarna så här bra!), på torsdag ska jag vara i Alvesta sen är jag ledig på fredag! Igen! Så nu har jag bara tre och en halv timme att jobba idag och åtta imorgon kvar på denna arbetsveckan! Okej visst ska jag jobba i Alvestakontoret på torsdag...men där ska man ju mest bara stirra på telefonen och svara ifall det ringer. Inte så arbetsamt med andra ord. Hej och hå.

I eftermiddag när jag slutat ska jag bli intervjuad av Alexander. Han ville ställa lite frågor om DeLuxe till ett skolprojekt. The odd part about this är att A är en av min crush's bästa vänner.
Den paranoida delen av ens hjärna tänker att det ju eventuellt kan vara en kupp för att kontrollera att jag verkligen är worthy dating-material. Vilket iofs vore ganska komiskt, därför hoppas jag nästan att det är så! Vore jävligt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0