Imorgon hjärtsvikt i dimma

Idag cykeltur i ösregn. Imorgon hjärtsvikt i dimma(?).
Vem vet vad världen har för roligheter på lut åt en för morgondagen. Hjärtsvikt är väl inte direkt det jag hoppas mest på inför nästa dygn av mitt liv men, I'm just trying to keep my nose clean and my heart open.... som Al i Angels in the Outfield skulle ha sagt. Den filmen är vekligen bland det bästa filmindustrin har producerat. Och det ska till väldigt mycket tillit innan jag visar den för någon. Måste nämligen veta att personen i fråga inte kommer att häckla den. Kan man säga häckla på svenska? Jag är inte så säker på det. Men jag låtsas att man kan det och för de förvirrade hänvisar jag nu till det engelska ordet heckle.

Yikes! Inser nu att jag är ledig imorgon! Woho!
Hur ska jag hinna med dllt jag behöver göra? Hade verkligen glömt att jag är ledig fredag denna veckan...

En jobbig sak är att mina byxor ännu inte torkat helt efter att jag cyklade till jobbet för typ två timmer sen. Dessutom har de töjt sig fult i benen/knäna, cm's har ju en tendens att göra det, eftersom jag haft dem på mig när de är blöta. Menmen. jag har iaf fina skor! Att jag börjar få skoskav på hälen behöver vi ju inte låtsas om.

Just nu har jag tusen små tankar jag skulle vilja få på pränt, så att jag kan börja fokusera¨på mitt jobb. Bla skulle jag vilja fundera lite över hur det gick till när Lijsa började antasta min högstadieklasskamrat (antasta in a good way!), hur trevligt det var att dricka öl på pm igår, att Mandys kollektion var bäst på modevisningen, att sigrid sa att jag blivit lika selfcentered som k (vilket hon sen tog tillbaka, men ändå...lagt kort ligger)....my mind rymmer allt förmycket besvär just idag.

Jag är stressad. Och nervös över min eventuella plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0