fin fredag

Det har varit en fin fredag. För jag jag tänker alldeles strax call it a day. Trots den tidiga timmen and it beeing friday and all. Men i min lilla såpbubbla till värld har inte fredagar haft så himla positiv klang lately. Men idag har varit fin.

Har lagat mina blåa cheapmondaysar som sprack för ett tag sen. Så nu har jag två par hela jeans. Woho! Undrar var mina gamla fd svarta cm's och mina cm's med kritstreck och dragkedjor har tagit vägen? Jag kan inte hitta dem! Fast nu har jag iaf ett par byxor att ha på mig imorgon på min första officiella friska dag! Hurra för mig!

Siri har varit hos mig idag. Jag tycker om henne en massa massa! (Även om hon numera luktar lite cigarettrök. Aja, jag ska inte klaga, behöver och bör ju trots allt inte pussa på henne så hennes smygrökning drabbar ju inte mig så värst mycket.)
Siri är bra! Var sweet att bara ligga i min säng och prata en massa. Måste ju vänja mig vid att komunicera med folk om jag ska vara frisk nu! Hoppas att jag klarar det...fast det verkar lovande!
Har ju inte precis blivit folkilsk och börjat odla skägg.
Tur det kanske.

Imorgon är det partymode på Siri och My's homecoming kalajs som gäller. Tror nog att jag ska satsa på folköl ändå... för då behöver jag inte vara lika försiktig med hur mycket jag dricker. Ska ju ändå ta det lungt med alkoholen tills levern hämtat sig. Och det är ju inte direkt så att jag är oförmögen att ha kul utan att vara dräggfull. Eller i själva verket kommer jag inte riktigt ihåg hur man gör whilst partying så då kan jag ju lika gärna ta det lungt medans jag håller på att repetera hur det är man bör göra. Och det är ju ändå helfest imorgon. Så då ägnar man ju sig åt dryckenskaper under en längre tidsperiod än vid en vanlig utekväll. Vilket om jag inte missminner mig kan leda till ganska kraftigt tilltagen fylla om man inte aktar sig. Så jag tror det blir riklig folkölskonsumption för mig imorgon. Kan ju köpa lite olika spexiga sorter för att göra babyölen mer tilltalande.

Har en bra känsla i magen nu. Som att det visst inte ska vara omöjligt med....någonting egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0