det blev visst mest en hyllning till mina chokladbollar

Dagens låtar:

  1. Xavier Rudd - Let Me Be
    Igår lyssnade jag på Siris nya hemliga darling när jag bakade de godaste chokladbollarna i världshistorien. Jag vill inte skryta, and I usually don't, men jag lyckades verkligen med dessa bakverk! Mina små receptmodifieringar really paid off! Så vill man avnjuta de bästa bakverken på länge ska man skynda sig hem till mig och hoppas att min bror inte har fått syn på dem för då lär det inte finnas så många kvar. Alltså det är nästan fel att kalla dem för chokladbollar...det ger liksom fel intryck. När någon säger chokladboll tänker jag på Skåres stora mjäkiga pärlsockersliskiga geggabollar. Mina chokladbollar är små, så att de får plats i munnen, samt smakar choklad på riktigt. Och istället för vatten hade jag i nybryggt espressokaffe. Woho för äkta smak! Dessutom struntade jag i att de enligt SVENSK LAG måste rullas i äckligt kokos eller slibbigt pärlsocker (jag menar om det inte står i lagen varför envisas man då med att göra det? Det blir ju inte så gott...) och hackade istället hasselnötter att ha som topping. Gott I tell you!
    Men during tillverkningen lyssnade jag iaf på Xavier och nu gillar jag det asmkt! Fast ingen annan får tydligen lyssna på honom. Så jag ska inte berätta om honom för någon Siri!
  2. Alphabeat - Facination
    I really like it! and that's all I have to say about that.

Kommentarer
Postat av: siri

TACK DU! Inte berätta det för någon annan. Nej nej :P

2008-05-01 @ 07:30:37
URL: http://www.siriosa.blogspot.com
Postat av: Unn

fast du är rätt bra åp att skylta med Xavier i din egen blog hördudu! Så jag känner ingen guilt.

2008-05-01 @ 12:05:05
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0