Confused as fuck / Vart är det här på väg?

Förvirrad! Och trött. Men mest förvirrad. Väldigt förvirrad.
Yesterday-kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Den blev ganska hemsk. Unfortunately. Eller allt var ju inte hemskt. Det var jätte trevligt att träffa Emma, Helena(grattis än en gång!), Siri, Mårten och co...och se Helena svara på alla sanningskorten ur kortleken hon fick av oss. Det blev nog en väldigt fin film av det där med! Haha!
Men sen, när han väl slutar ignorera mig så...I really don't know what to make of any of this! Jag är förvirrad, verkligen verkligen förvirrad! Och lite ledsen. Igår var jag väldigt ledsen ett tag (tack vänner för att ni bistod mig med comfort! ♥). Så jag har väl haft bättre utekvällar. Nu är jag inte så speciellt ledsen (eller glad heller för den delen) för jag har ingen som helst aning vad som gäller. Vad nu liksom? Jag har ingen jävla aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0