champange on a monday

Grattis på femtioårsdagen Mammo (det såg ut att stå det på tårtan jag och ylva bakade i morse, haha)!

Nu efter två glas champange och fyra snittar känns det som att jag är på väg att däcka. Känns positivt! Verkligen! Hade ju varit en sak om jag efter två glas champange och ingen ordentlig middag börjat bli lite salongsberusad men nejnej. Min kropp gick rakt på att vilja tuppa av och sova många många timmar-stadiet. Den här körtelfeber historian har verkligen påverkat min alkohol-coping förmåga!
Men jag har faktiskt börjat jobba idag med. Första dagen på jobbet efter fyra veckors husarrest. Det har sällan varit så kul att jobba! Fast nu börjar det kännas i huvudet. Är trött och yr. Vilket inte känns så skoj.
Hm klockan är ju faktiskt snart halv nio...kanske skulle jag komma undan med att gå och lägga mig? Jo efter halv nio kan man med gott samvete gå till sängs. Jag måste ju ta det lungt för att inte få en massa härliga följdsjukdommar av den här allt annat än trivsamma sjukdommen.
Om bara den här mottagningen kunde ta slut så att det blir lite tyst...but on the other hand så skulle jag inte ha några som helst problem med att somna nu. Despite the racket. Ska nog borsta tänderna och krypa lite längre ner under duntäcket för att erhålla lite beautysleep. Ska bara säga grattis till Mamma en gång till. Och ringa Malin för att säga happy 20th b-day. Sen är det seriöst sömn som gäller!

Kommentarer
Postat av: J

Inte då, Unn är extremt trevligt. Och tack så hemskt mycket! Din är inte pjåkig den heller ;)
Körtelfeber is a bitch alltså, men man får se det från den ljusa sidan, mindre tålighet är billigare fylla...

Och det går ju faktiskt att läsa den i fler sittningar ;) I säng med dig nu trötter

2008-04-07 @ 20:47:03
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0