bruised and bitten

Idag har jag den härligaste av bakistillstånden. Den erfarne alkoholkonsumenten vet ju att bakis-rangen är otroligt mångfacetterad och sträcker sig från i princip inga men alls till all hell breaking loose in you're body and mind. Men igår lyckades jag pricka pricis rätt med da booze för att uppnå en riktigt skön bakis-feeling. Faktiskt! Idag är det precis så att jag känner mig lite härligt seg med bara en lätt huvudvärk som påminelse om de alcoholic beverages jag såg till att få i mig yesterday.
Fast huvudvärk är jag ju van vid, six years running and still going strong. Känns bisarrt och hemskt att säga att jag haft huvudvärk i sex år, men sådan är sanningen unfortunately.
Och jag gillar att vara lite seg såhär om söndagsförmiddagen. Det känns så stabilt.

Fast ett par kroppsliga men hade jag gärna varit utan. Tex de bruises och bitmärken jag fick igår due to att någon var för full för att pussas och därför bet mig istället.

Kommentarer
Postat av: J

Jag mår som ett förbannat vrak. Dvs precis som jag förtjänar. Unnderbart var ordet

2008-04-20 @ 12:00:14
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: Unn

Haha, inte så konstigt i ditt fall kanske!

2008-04-20 @ 16:37:00
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0