tralila

Jag är faktiskt lite nervös nu. Sådär så jag har lite fjärilar i magen. Väldigt mysig känsla måste jag säga!
I lördags var jag inte ett dugg nervös då var det mer "jaja det blir säkert bra och blir det inte det så skitsamma det är ju inte direkt så att jag letar så då spelar det ju ingen roll"-tänk.
Men nu...^^
Jag vet inte riktigt, det är ju alltid svårt att avgöra hurdan någon är efter att bara ha träffat denne en gång. Men. So far so good!

Får väl hoppas på att det inte blir något....för i så fall skiter sig det där med att jag får behålla min musik för mig själv. "Jag lyssnar mest på P3" Ca-ching "Jag gillar svensk indie..." Ca-chingchingching (ni förstår mitt jackpot-ljud hoppas jag). Oh well cykelställ.

En annan rolig grej är att jag är med på Willes lista över människor som ser coola ut i glasögon. Denna lista omfattar mig, fru Blomkvist och jesper(?). En ganska exklusiv skara med andra ord! Tilläggas bör väl att Wille är 7 bast och världens coolaste unge. Högst upp på min önskelista står nog en citatbok á la William Kraft. Han säger alltid så klockrena saker!
Sagt till mattant då maten inte föll wille i smaken:
"Jag tycker att du är väldigt vacker, skulle jag kunna få en macka?"
Behöver jag tillägga att unge herr Kraft fick en macka? Svar nej.

Nu slutar jag alldeles strax! Det här med det nya schemat känns ganska hett faktiskt!

Och by the way jag har sökt jobb på Hansen! Ett eventbolag. Det vore ganska kul. Frågade Pia lite på skämt om inte hon behövde en assistent from första november. Men tydligen skulle de anställa två pers och Pia tyckte jag skulle vara helt perfekt med mitt CAE-cert (A+ Unn är bäst!). Tjo hej. I'm outta here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0