total förvirring

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra ikväll.
Antingen går jag på Loke, själv, då jag inte har någon att gå med.
Eller så tar jag mig ut till Risinge och gå på Gabbie & CO avskedsfest.
Eller så gå jag ut med Helena mfl.

jag vill ju verkligen verkligen se Loke. Det är ju bara att jag inte har någon att gå med. Så det skulle vara om jag gick själv och sen gick hem och tog det lugnt. Eller efter att ha sett honom ansluta mig till Helena mfl (förutsatt att de går till DeLuxe och inte till Sivans). Fuck ännu ett alternativ!
Fast jag har ju lite halvt lovat att jag ska till Risinge. Men jag vet egentligen inte om jag känner för att festa idag. Och åker jag till risinge så finns där en flaska vodka med mitt namn på, så det finns risk att det blir en relativt blöt kväll isf.

varför hamnar jag så ofta i sådana här situationer? Jag tycker det är så himla jobbigt! Och jag vet ju att det allt som oftast slutar med att jag inte gör någonting alls och sitter hemma istället.
Allt bara för att jag har så svårt att stå upp för vad jag verkligen vill och säga nej till det andra.
Grejen är ju den att jag har så svårt för det att jag tillslut knappt vet vad jag vill och förvirringen blir total.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0