lite halvpanik skulle jag väl säga

andas, andas, andas. Lugn och fin nu! Det är bra Unn du klarar detta.
Idag är ALLA de andra assistenterna lediga. Detta skulle inte varit något problem om det inte hade varit så att jag fått en massa nya arbetsuppgifter som jag inte har någon aning om hur man utför. Men nu råkar det vara just så att jag har fått en massa nya arbetsuppgifter som jag inte har någon aning om hur man utför, vilket känns jätte jobbigt! Idag måste jag nämligen lägga två hus till salu (AHHHHHHHHHHH!!!!), ev göra ett kontrakt(HIlfe, hur fan gör man ett kontrakt?), och det värsta av allt Staffan (en av mina mäklare) har inte mindre än TRE tillträden på måndag och jag har inte alls på något sätt pejl på vad jag ska göra.

Dessutom hann jag inte äta frukost och glömde borsta tänderna.

Detta kommer bli en lång, lång dag.

Kommentarer
Postat av: Millan

Jobbigt värre, hoppas allt gick bra för dig.

2007-09-28 @ 14:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0