boost my confidence sweetie!

Jag har en superbra lista på lut som jag hade tänkt skriva ner nu. Men pga trötselhet får den vänta så att den kan få sin rätta glory.

För några dagar sedan gjorde jag höst precautions som visat sig vara muchomucho bra. Jag placerade ett par fårskinnstumvantar och en halsduk i min väska som jag bär runt på all min lediga vakna tid. Detta har givit resultat i att jag vid flera tillfällen kunnat undvika frusenhet. Great success!
Man vet ju aldrig vart man hamnar så det är ju lika bra att vara prepared på höstpromenader och sena hemkomster....one can only hope! Lite the secret över mitt tänk...but hey it could happen!
Current events have prooved that i'm not totally undesirable. ^^
Just nu har jag och mitt senaste tillskott till 'bröder som heter Carl'-ligan en av våra syskongräl angående vem som är snyggast i världen....the twist? Vi boostar varandra. (lätt det bästa gräl jag någonsin hamnat i!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0