Back in business

Hemma igen efter Mullingstorp. KOm iofs i söndags kväll men ändå.
Det är så konstigt att vara i världen.

I eftermiddag dans och sen kladdkakebak med Sigrid, my princess. Woho!

Jag köpte en påse lösgodis på lunchen.  Bara för att jag ville ha det. Synd bara att godis sällan är så gott som man vill att det ska vara...men äckligt är det inte. Nu ligger den påsen i min väska och distraherar mig, så nu har jag vissa problem med att jobba effektivt. det skulle man ju kunna länka till att jag bloggar....men det är ju faktiskt min godispåse jag bloggar om just nu så då är det i förlängningen pga den som jag inte är speciellt produktiv.

Himmel och pannkaka (sweet uttryck om du frågar mig) va jag har tänkt och upptäckt grejer om mig själv. Det är märkligt vilka dumma och framför allt önödiga mönster man lägger sig till med. Men nu är jag dem på spåren och kampen är upptagen! There's a war goin' on and I was the one who started it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0