vart kom allt detta ifrån

Fan vart kom allt det här ifrån?
i'm ruduced to tears.
Över att jag missar ridningen. What's up with that?

Jag bara bröt ihop, och nu kan jag inte sluta gråta. jah menar så jävla mycket såg jagf inte fram emot att rida att det frötjänar den här dunder reaktionen.
Egentligen har jag ju mig själv att skylla för att jag inte började ringa runt förrän i sista minuten, dvs en timme innan jag börjar. (har ju inte börjat ännu, men nu är det liksom redan försent). hade ju räknat med att kunna åka med jeanette i min grupp så jag tyckte jag var ute i god tid, men så var hon iväg och skulle inte rida.

Varför är jag så jävla ledsen?
Jag kan liksom inte sluta gråta!
Antar att jag behöver det. Få gråta av mig lite. Har inte gråtit ordentligt sen jag var på mullingstorp. och innan dess vet jag inte riktigt när det var...kan det ha varit breakup? nej det var nog den där deluxe kvällen, räknar man inte med mullingstorp så han jag i princip inte varot ledsen sen dess....och det var ju i början på augusti. Guess I needed this. Nu känns det lite lugnare.
Galet att tänka att jag inte varit ledsen på två månader. Det låter inte riktigt likt mig. Arg har jag ju dock varit, vilket ju aldrig varit min grej riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0