She'll have funfunfun

('til her daddy takes the T-bird away)

Jag vet inte vad det är men jag älskar verkligenverkligen Beach Boys! Jag blir så glad!
Hittade ju min (min och min, men den som fanns hemma) gamla BB platta i en flyttlåda i hallen för typ en vecka sen. Sen dess är det typ det enda jag lyssnat på (när jag inte tvingas lyssna på kommersiell jävla skitradio.).
Fast jag är ganska mycket så....dvs att jag lyssnar på en skiva mycket i en period, sen byter jag.

Men nu, idag var jag först på radion här på jobbet så då kunde jag ratta in Hitfm Gold. Och vad tror ni kommer som typ låt nr 2? jo Beach Boys'  She'll have funfunfun!!!!
Jag är sjukt mycket happy camper just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0