Morgonstund

jag måste erkänna att det var lite jobbigt att stiga upp idag. Det var liksom så mysigt och varmt i min säng och så kallt och jobbigt där i världen utanför mitt dun täcke. Så jag snoozade två gånger, fast jag egentligen bara hade tid med en. ^^ Men iom att jag duschade igårkväll kunde jag banta ner min morgonrutin en smula.
Käkade hiphopfrukost med BÄGGE småsyskonen. Hiphopfrukost innebär att the Voice stod på och livade upp frukoststämningen med lite beats och videor där lättklädda kvinnor vars rumpor studsar figurerar. Bäst var att de visade Eminems video Without Me. Jag älskar den videon! Det måste vara en av de galnaste videor som någonsin gjorts! You know, det är den där han är Rap Boy och ser ut typ som Batmans Robin. Dock är han även en mängd andra bla Bin Laden. Jag diggar Em, han är tuff...för det mesta...
Nu funderar jag på om jag kanske borde anstränga mig lite mer vad det gäller jobbet, kanske inte är så effektivt att blogga , fast å andra sidan bloggandet är väl på ett sätt mitt sätt att ladda upp...så efter detta kommer jag kunna jobba som en liten tok. Jodå, så kommer det att bli!
En lite rolig sak är att alla mina tankar just nu går i Without Me takt, dvs nyhnyhnyhnyh nynynynyny nahnahnahnahnah nananana. Så det blir typ:
nu-ska-jag-job-ba
det-ska-jag-fak-tiskt
och-gan-ska-myck-et
ska-jag-få-gjort.

Detta kommer att bli en spännande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0