Idag är det onsdag

ojoj, snart får jag gå från jobbet. det har verkligen varit helt galet mycket på jobbet denna vecka. Nya arbetsuppgifter och ansvar gör att dagarna går så sjukt fort! Vilket får följden att man inte hinner med det man ska.

Nåväl efter jobbet ska det dansas (med min nya läskiga jazzlärare -he's really creapy!) och i afton ska även ett avsnitt av Grey's Anatomy avnjutas. Här snackar vi kliffhanger! Dom kan ju inte bara putta ner Meredith från en kaj och inte tala om hur det går! Det tycker inte jag är snällt!

Idag har jag insett att Hit FM Gold är kanalen jag kommer att ratta in de dagar jag är först på radion (Som sagt p3 min hjärtekanal funkar ju inte på mitt jobb...detta måste vara det enda stället i sverige där p3 inte går att få in...tom i min remotely avlägsna sommarstuga kan man ju lyssna på p3!). De spelar faktiskt bra musik också. Då syftar jag kanske inte främst på Robert Wells...nyss hörde jag titanic-låten med mikeal Wie( inte säker här, men jag ger mig på en chansning, mitt ass kommer att bli brutalt kickat om jag har fel menmen....) och nu är det jag ger dig min morgon jag ger dig min dag. Tidigare hörde jag scatman (partytåg någon?) och en massa roliga låtar.
men framför allt så BLANDAR de sin musik. och då menar jag inte som MixMegaÄckelPol blandar ("Vi blandar en massa smörja från idoldeltagarna med ett par sönderspelade låtar från sent nittotal/tidigt tvåtusental").

jaja, nu får det vara nog med radio emotions för idag.

Kärlekkärlek

Kommentarer
Postat av: Gabbie

På mitt jobb får man heller inte in p3, bara brusversionen. Understryker Alvestas starka ställning som håla. Så det finns fler svackor - Unn är inte ensam =0P

2007-10-05 @ 17:32:47
URL: http://neeon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0