hi, my name is

DITT ROCKSTJÄRNENAMN (första husdjur & nuvarande bil) : Blitz BMW
wft ska jag bli hiphopare?!?

DITT SKURKNAMN (favorit glassmak, favorit kaka) : Phish Food Brownie
egentligen är Chokolate Chip Cookies min favorit, men brownies kommer på andra plats och jag tyckte det lät bättre!

DITT PILOTNAMN (första bokstaven i förnamnet, Första tre bokstäverna I ditt efternamn) : Uswa
Tråk, det går ju inte ens att säga! Eller skulle vara om man uttalade det [You swah]..

DITT DETEKTIVNAMN (favoritfärg, favoritdjur) : Purple Dog 
haha!

DITT TV-SÅPA NAMN (Mellannamn, stad där du föddes) : Carin Växjö
Tror inte jag vill bli såpa skådis after all...

DITT STARWARS NAMN (De tre första bokstäverna i ditt efternamn, de två första bokstäverna i ditt förnamn) : Swaun
Skulle lätt funka!

SUPERHJÄLTENAMN ("Den/det" + din andra favoritfärg, favoritdricka) : The White Tea

VITNESSSKYDDS NAMN (mammas och pappas mellannamn) : Ingrid-Cathrine Einar

DITT NAMN SOM VÄDERPRATARE PÅ TV (Din 6:e klasslärares efternamn, En stad som börjar med samma bokstav) : Gustafsson Gamleby
Tror inte Tone behöver känna sig hotad

SPIONNAMN (Din favoritårstid/månad, en blomma) : Autumn Lily
Ganska fint, låter mer som ett indiannamn dock.

SERIEFIGURSNAMN (favoritfrukt, ett klädesplagg du har på dig nu + "ie" eller "y") : Mango Hoodie

HIPPIE NAMN (Vad du åt till frukost, ditt favoritträd) : Cereal Linden

DITT GANGSTA NAMN (första 3 bokstäverna från ditt första namn+izzle) : Unnizzle
blir coolare med mitt andranamn! Carizzle, hella tight!

DITT ARAB NAMN (två första bokstäverna i ditt första namn, tre sista bokstäverna i ditt mellan namn och de fyra första bokstäverna i ditt efternamn) : Unrinswan

DITT SPÖK NAMN (svarta och namnet på ditt/dina/föredetta husdjur) : Black Buster



Eget påhitt:

MITT PARIS HILTON NAMN (staden du tillverkades i samt namnet på hotellet du är arvtagare/arvtagerska till): Nicosia Havsvidden (min mamma har aktier i Havsvidden så jag tycker det räknas ;-P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0