Bubblebath with Damien

När jag kom hem, klockan åtta (woho massa komptid!) var jag verkligen död, DÖD I tell you *hytter med näven*!
Så jag badade bubbelbad med Damien. ^^ Så sjukt jävla underbart!
Damien Rice var helt rätt avslappnings soundtrack.
Jag var så sjukt trött igår. Trött och associal. Pallade inte ens prata med mamma. Eller ens se människor på tv.
Så jag skippade, believe it or not, Grey's Anatomy igår till förmån för lite quality time med min säng. FAst mamma spelade iofs in det..så vill jag kan jag ju se det nån gång när jag får tid. ^^
Men jag tycker det har blivit dåligt nu. Vilket är synd. För jag vill at det ska vara bra! Som det var innan...I wish att jag hade säsong ett. Men tyvärr är ju det där med nedladdning inte något jag är så bra på...


Jag har tråkigt. Inget att göra här på jobbet...
Kanske skulle hitta någon spexig lista man kan svara på?
Nej, nu kom Staffan och handade över ett kontrakt jag ska tillverka.
So får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0