att göra. För

Jag känner mig lite cranky. Men bara lite.

Det var helt fantastiskt skönt att prata med Malin igår!
Var på tok för länge sen.
Hon är så bra för vi har ganska så lika experiences och så förstår hon mig. Det var så skönt med lite support. Var precis vad jag behövde då. Tror vi pratade i 45 minuter helt utan andrum. Så det blev inte mycket teori-plugg igår....men det gjorde ingenting. För det behövdes.

Jag blir så trött. På att jag bryr mig.

Synd att jag har så mycket att göra. För jag vill inte. Eller jo kanske. Jag mår illa.

Det är jobbigt med covers. Min hjärna fick kortslutning innan. Då hörde jag nämligen en låt (på Gold) som jag kunde melodin på men inte texten. JObbigt! Fast när refrängen kom så insåg jag att det var Moneybrothers Dom vet ingenting om oss, fast i orginal på engelska med nått gammalt band. Den hette They don't know anything about us. Quite the surprice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0