Städning, hundhår och Nate

Nejnej, det blev ingen skola idag. Måste försöka få tag på Douglas så att han kan ta hem sin Samhällsbok åt mig...var min egen har tagit vägen vet jag icke.

Efter att ha pratat med Mullingstorps Therese fick jag ett infall och dammade och moppade trappan. It's a curse to have en vitmålad trappa! Oprah's favorite interior designer, Nate Berkus förespråkade ju vitmålade väggar, golv och tak när han i sin lilla New York-lya demonstrerade hur man kan få ett litet utrymme att verka större. Vitmålade väggar och tak kan jag köpa men golv? Det var nog inte så genomtänkt lille Nate! Speciellt inte i ditt fall, då du som vi har hund. Och jag vet att mr Berkus inte bara har en hund utan två! Ha! ALLTING syns mot vitt golv! Och har man hund blir det extra dammigt pga alla hundhår.
Jag måste sluta titta så mycket på Oprah, jag vet alldeles för mycket om Nate Berkus!


image27



Fuck, jag pallar ingenting! Varför är allt så tråkigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0