Nattens lista

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Men jag är ändå ganska snygg för att vara så sjuk...

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
noll och ingenting

3. Vilket ord rimmar på ?test??
häst (jag är en nörd)

4. Favoritplanet?
Neptunus

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Lovis Bovis (aka MiniSigge, Lusen eller Lovisa Körling)

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? 
Star Wars 

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Om jag börjas innifrån har jag bh, linne och luvtröja.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Japp

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? 
Har bara strumpor på mig men de senaste skorna jag bar var mina nya ballerina skor från köpenhamn. Inköpta på Zara.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Både och. Mitt öjaby-rum är perfekt, mörklila och vitt, j'adore.

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos? 
Jag beundrar henne helt enormt mycket. Gillar henne massor!
Det är så galet när någon man sett upp till länge plötsligt pratar med en och verkar uppskatta ens sällskap. MAn blir liksom 'Va pratar HON med mig? Men varför då? Varför skulle någon som är så cool vilja prata med mig?' Men jag börjar vänja mig... ^.^

13. Vad gjorde du vid midnatt? 
Det var för sju minuter sedan och då satt jag med detta.
Jag har ingen lust att gå och lägga mig. Jag vill inte gå till skolan imorgon. Jag är för sjuk.

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Mitt senaste var från Telia: "Du har nu bytt prislista till Telia Alltid..."
Det senaste från en riktig person var från Sigrid: "Hej darling! Kan meddela att Polen is the shit! Billig sprit och fint väder ;) hopas du har koll på allt inför ikväll, 16:30-18:00. Pussochkram!"

15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? 
Not on my side of town... 

16. Vilket uttryck använder du mest?
Just nu är det nog baby, älskling eller vännen. Det är kul att kalla folk man inte känner supersuper väl för typ älskling, de blir så förvånade!

17. Till vem sa du ?jag älskar dig? senast?
Jag kommer inte ihåg, det var så länge sen...kan ha varit Mårten...men jag minns inte.

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Ronda-vovven

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Alvedon, kaffe och popcorn.

21. Vilken ålder har varit bäst hittills? 
Sweet sixteen. Ingenting var dåligt. 

22. Din värsta fiende? 
Myggor, tyskar och orkidéer. 

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? 
En j'taime mon amour bild som jag har ritat i paint. Faktiskt ganske snygg om jag får tycka själv...ett taggtrådshjärta som bandnamnet står i. 

24. Vad var det senaste du sa till någon? 
Jag minns inte. Det var några timmar sedan jag pratade med någon. Men det var förmodligen någonting till mamma. 

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga? 
Genom att flyga skulle jag kunna thäna över en miljon dollar. 
Tanken på att äga våldsamt mycket pengar har aldrig tilltalat mig speciellt mycket, jag skulle lätt välja att flyga. 

26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Nej, för ingen tycker om mig nu så då tänker jag inte tycka om någon annan heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0