Ett spontant regn

Jag är helt kär i mitt rum, mitt fina lila rum! Jag bara älskar det! Idag var Snickar-Åke här för att fixa med lite grejer och då fick jag honom att sätta upp min tavellist som jag köpte nån gång i vintras (det var snö ute). Den blev så himla fin! Tyvärr har jag inga tavlor att sätta på den men jag ställde dit min Glassbok och två cd-konvolut (Lokes signerade singel: "Till Unn som nu mera tycker om mig /Loke" och Billie The Vision & The Dancers' nya Where the Ocean Meets My Hand, som förövrigt går på repeat i min dator, iPod och cd-spelare).
Jag har alltid velat ha en tavellist, asså i jätte många år! Sen jag såg en för första gången i ett av alla de inredningsprogram som jag ett tag slukade. Ett tag tittade jag verkligen på oroväckande mycket inredningsprogram. Skumt. Nu har jag skurit ner på det lite.
Jag har en tavellist! Mitt rum är så jäkla snyggt!

Ska bara hitta ett nytt sängbord och en vägghängd sänglampa så blir alles gut.


När jag cyklade hem i solskenet kom det ett spontant ösregn
Jag kom att tänka på ån där man får lust att bada naken
När det regnar
Ett spontant regn

Kommentarer
Postat av: Anonym klasskamrat

Unn du är väldigt spontan :P

2007-05-08 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0