Bra mat:

  • Glass
    Att man kan få så mycket njutning av något ätbart står över mitt förstånd!
  • Ramlösa
    Det godaste vattnet. Och självklart ska det vara i glasflaska. En restaurang kan inte räkna sig själv som en 'fin restaurang' om de inte serverar Ramlösa. (PM!!)
  • Lindt Excellance 85%
    Det har gått åt mycket av den här chokladen during pluggandet till Fysik B provet och skrivandet av mitt projektarbete!
  • Apelsiner
    Gott!
  • Munges Rågbröd
    Man måste boka ett bröd i förväg, annars tar det slut. Men det är det fan värt! Musigt värre!
  • Bagels
    The American Way, toasted with cream-cheese. I'm lovin' it!
  • Mammas Kantarellstuvning på toast
    To die for!
     
  • Frysta hallon
    Hur gott som hellst! Funkar i yoghurten till frukosten och det är utan tvekan det bästa glass tillbehöret! Mycket bättre än jordgubbar! Jag kan inte förstå varför folk har hakat upp sig på jordgubbar och glass. Glass och jordgubbar kompletterar inte varandra som smaker! De försöker bara överträffa varandra, vilket i sin tur gör att varken glassen eller jordgubbarna kommer till sin fulla rätt. Vilket jag tycker är synd. Jordgubbar är egentligen godast när de är doppande i choklad. (My God, jag blir knäsvag bara jag tänker på det!) annars ska de ätas med mjölk/grädde och eventuellt en nypa socker om det är tidigt på säsongen (typ nu...).

Jag ville bara belysa några av livets små skatter....good night my sweeties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0