Model, moi?

Asså, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här modell grejen. Det är klart att det är smickrande och så men är jag verkligen modell-material? Okej, agenturen som erbjudit mig kontrakt har inte bara perfekta modeller, och påstår sig vilja ha modeller som inte bara ser ut som kloner av varandra....=perfekta ansikten, en längd på mellan 170~180cm och storlek 32-34 kroppar.
Tydligen ska varken min tandställning eller min klädstorlek 38 vara något problem. Det är väl längden jag redan har då med mina 171,5cm.
Men tänk om jag bara blir lurad liksom? Jag vill ju inte bli blåst! Utskrattad är ju inte direkt något man strävar efter att bli.
Är jag verkligen lämpad att vara modell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0