I'll do my little turn on the catwalk.

Life is weird.



  • Jag ska vara med i en textilelevs modevisning. Det är för hennes projektarbete. Funfun, kläderna är väl inte riktigt jag, menmen I'll just have to make the best of it och vara skitsnygg iaf.

  • Sitter nu och pysslar med vilka bilder jag ska använda i min portfolio. Svårt.

  • Klassfesten blev lyckad! Jag hade kul. Tydligen hade andra det också. Wihoo!
    nu blir det sommarstugeturné och klassresa också. Hell yeah!

  • Jag har världens finaste baldejt! Klad Unn!
    (förlåt älskling över att jag är glad att oprtnn blev så sent, jag vet att det är fel av mig. Men jag kan inte hjälpa det! Jag vill verkligenverkligen gå med dig!) Bal!

  • Sprang ut för att ta lite blider på fint ljus. Tryckte(hur fan stavas det?) ner mina toffel-beklädda fötter i min brors converse. Jag tror jag ska börja köpa alla mina skor i storlek 45-46 det är ju jätte skönt med duntofflor i skorna!

  • Konversation mellen Unn och Lillebror:
    -Carl jag kan inte få avsnitten ur Dirty Dancing som jag kopierade från dvd:n att spelas i rätt ordning, hur ska jag göra?
    -Du vet att man inte kan kopiera filmer från dvd utan ett specielt rip-program?
    -Eh, nej. Jag bara tryckte på kopiera.
    Ibland är det nog bra att inte vara så über teknisk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du en sak. jag älskar dig. verkligen. riktigt mycket. det va inget jag behövde mer i måndags än dig o satc. och det visste du. thank god for bzz ;)
och allmänt. vi kanske inte ses så mycket theese days, men det behövs inte, inte för att jag inte vill, men vi vet på nått sätt att vi är där endå. jag vill att du ska veta att jag känner så. ingen avundsjuka eller något ever crossed my mind.

som ett nystan utan garn baby.

2007-03-20 @ 22:35:31
Postat av: Unn

küss på dig min sigrid!

2007-03-22 @ 17:28:02
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se
Postat av: Benjamin

åh, för vem ska du gå?
jag ska nog gå för bim.

:*

2007-04-01 @ 19:03:23
URL: http://eyeswide-shut.blogspot.com
Postat av: Unn

Benny: Kul att du också ska vara med! Jag ska gå för Marie.

2007-04-06 @ 14:00:40
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0