List of events

  • Var på bio i förrgår och såg Death Proof med Helena, Anna, hennes Christian och Emanuel (andra gången jag träffar honom sen han kom hem från Paris :-D). Trevligt värre!
    Jag blev så glad av den filmen! Vilket är lite oväntat av en skräck/thriller/action-film.
  • Träffade Mårten på lunchen. Jag uppskattade att bli pussad på igen, även om det kanske inte gav så mycket för den bedövade motparten.  :*
  • Strax efter lunch kom M och Josefin in och hälsade på mig i butiken. Jos var blond! Kände knappt igen henne först, men hon var sweet som vanligt. Kul att träffa henne igen!
  • Idag blir det Öl-land för att fira midsommar med lads frá klassen. Det blir nog kul! I hope so...
    Ska bli spännande om jag lyckas med det svåra tasket att åka tåg, byta i kalmar och sedan fara vidare med buss till Köpingsvik -som är målet med färden.

Have a lovely midsummer my little darlings!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, bäst var ändå att jag hittade dig :D. <3<3<3

2007-06-23 @ 15:46:12
Postat av: sigrid

ring mig!!

2007-06-25 @ 13:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0