Sommarstuge weekend

Om en stund ångar jag, min syster och Fredrik iväg till Hycklinge. Ska bli skönt att komma till Hycklinge igen! Det var galet länge sedan jag var där. Var typ inte där alls förra sommaren, men nu!
Plus att det kanske är hälsosamt med en vit helg, för att bryta av liksom.

Fuck vad jag är alkoholiserad! Men nu ska det softas! Det tråkiga med att åka just nu är att jag inte kommer kunna lägga vantarna på Nya Harry Potter förrän på måndag....Doh! Hade varit perfekt att läsa i helgen annars! Men den släpps ju inte förrän klockan 24 i natt och då kommer jag ju inte att vara i närheten av någon slags civilisation. Det som gör det hela ännujobbigare är att mamma beställt HP från Adlibris, och skulle ha fått den IDAG(!) men iom att hennes post eftersänds till sommarplejset så kommer den inte komma dit förrän på mondag. Suck.



Btw så är det jättetråkigt att inte ha tandställning! Det är bara två personer som märkt att jag tagit bort den och det är Therese, en av mäklarna på mitt jobb, och Emil (som jag var och fikade/tog en öl med igår). De är de enda som får poäng. Alla andra får minuspoäng! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0