Gummistövlar

image45

På arvika kom det en tjej från playahead och tog kort på mina gummistövlar till en sveriges coolaste gummistövlar grej. Jag blev så löjligt mycket happy camper just då. Nästan lite rörd.
Tilläggas kan ju att denna bild togs innan det började regna ordentligt och geggan spred sig över festivalen.
Gummistövlar is the shit, stabilt och bra för min stukade fot. Nåväl, bättre än converse i alla fall.

Ser man till statistiken så var verkligen inte arvika min festival. Jag lyckades bli av med mobilen, vricka min fot, bli pank bra mycket tidigare än jag hade räknat med, få en glasflaska kastad i huvudet, tappa rösten och däcka i sjukhustältet. Men ändå, det braiga uppvägde dessa mindre roliga faktum....så ni kan ju själva tänka hur trevligt det faktiskt var. ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0