Fuck you (you know who you are after reading this)!

jag fortsätter förundras och förargas över hur dålig Per Gessle är! Varje låt som spelas från hans nya jävla skiva överträffar den förra i uruselhet! De blir ju bara sämre och sämre! Jag blir så förbannad! Hade en vanlig människa spelat in hans album hade inte en enda vettig skivbolagsdirektör velat ta i den med tång!
Hans nya låt går typ såhär:
"Jag skulle vilja tänka en underbar tanke, underbar tanke, underbar tanke...."
Men gör det då för helvete! Så fucking svårt är det faktiskt inte att tänka på någonting positivt. Men om du nu behöver lite motivation sk jag peka dig i rätt riktning. 
En underbar tanke till Per Gessle: SLUTA SPELA IN SKIVOR FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!

Jag blir så fucking jävla irriterad av all den skitmusik som radion här på kontoret envisas med att kräkas ut över mig! Och reklam också!

Fan ta MixMegapol/RixFM!!!! Den som tillät andra radiokanaler än SR borde skutas.
Och den som beslöt att man skulle börja tillverka radioapparater där en knapp som hoppar 0,5 snäpp skulle ersätta skruvreglaget när man ska ställa in radio-frekvensen (så att man inte kan ställa in exakt rätt frekvens, vilket leder till at jag inte kan lyssna på p3 på jobbet) borde avrättas!!
Och avrättningen ska ske genom att han/hon spänns fast på ett lågt bord i ett rum där det finns jättemycket råttor, loppor, myggor, löss....i princip alla parasiter som bits och vars bett kliar. de får inte vara för giftiga bara då kommer den jävlen för billigt undan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0