Oh Yeah?

Mitt PA kommer att knäcka mig! Men nu har jag iaf skickat projektplanen (som hon ville ha innan höstlovet...oops). That'll buy me some time!

Denna veckan kommer inte att bli nådig! Biologiprov på fredag(förmodligen) och Fysikprov på tisdag.
Hilfe, hilfe!

Idag var jag och hälsade på morfar på sjukhuset. Vissa saker är faktist viktigare än att plugga!
Jag blev så glad när jag såg att Morfar hade på sig hängslena han fick av mig i julklapp, remember? 'Världens bästa morfar'-hängslena. Jag tror att han uppskattade dom. ^^

Passade på att hämta ut mina piller när jag ändå var och sprang på sjukhuset.

Freshly squeezed mangojuice!

Jag vill veta vem jag ska gå på balen med! Tänk om inte älsklng kan gå med mig? Vem ska jag då gå med? Måste skaffa klänning snart! Det är redan jävligt utplockat! Kanske skulle man åka iväg och köpa? Hm, it's a thought...Men vad vill jag ha för färg då? Och hur mycket är jag beredd på att lägga ner på denna kväll? ojoj, så mycket att reda i...

Idag var den bästa morgonen på länge...^^ Über-mys!

Det visade sig att jag missade båda mina lektioner idag pga mitt appointment. Hoppsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0