Happy Birthday!

Jösses! Hard to believe att jag har haft min blogg i ett år nu! Men så är det.

52807-18

Tyvärr har elaka baciller slagit till mot min hals på ett ytterst obehagligt vis. Har varit hemma idag.
Menmen jag hoppas på att tillfriskna snartast möjligt! Det är inte roligt att vara sjuk!!!!
So to cheer me up-
Listan äver varför det kan vara bra att vara sjuk:

  • Då jag typ inte kan äta så har pappa gett mig dispans från snask-förbudet och givit mig permission att äta glass. ^_^ I Frysen hittade jag en halv Häagen Daaz Coocies and Cream. Yum! I love ice-cream, I really do!
  • Man kan titta på good bad-teve hela dagen. Typ MTV som man aldrig pallar kolla på annars då man alltid har för mycket att göra. Såg just videon till Salem Al fakirs Good Song. Nu äskar jag honom ännu mer! Så underbar video! Man blir så lycklig!
  • Jag har hunnit mejla till några filmöversättare ang mitt project. Det är bra!
  • Har lyckats ladda ner några låtar, helt lagligt naturligtvis! (...ehum)
  • Hann se Al Gore's film The Unconvinient Truth en och en halv gång. A must see! Direkt efter att jag hade sett klart den så kände jag att jag behövde se den igen. Väldigt inspirerande! Varför, varför, varför lät dom Bush vinna över Gore i valet 2000?!?!?
    Jag tycker att resten av världen borde ha om inte halva så åtmintonde 25% av makten i det amerikanska presidentvalet. Den amerikanska presidenten påverkar ju resen av världen så oerhört mycket!
    Any way ni måste se The Unconvinient Truth.
  • Jag blir påminnd om hur trevligt det är att frisk!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0