jag hatar verkligen att packa.

Jag trodde jag hade kommit över min fear of packing bags....eller kommit en bit på vägen iaf. Tydligen inte. Just nu mår jag bara jättedåligt över min opackade (eller jag  har so far packat fyra par trosor, tre linnen/t-shirtsar och en klänning) egyptenväska. Det är nätt och jämt att jag kan hålla tårarna tillbaka. Pathetic I know. Det är ju inte det att det är svårt att packa...jag har ju ett relativt välutvecklat logiskt tänkande så jag kan ju räkna ut vad jag kommer att behöva...det är bara att...jag får sådan jävla ångest över egentligen ingenting. Det är själva handlingen som får mig att må dåligt. Oh fuck, here come the tears...
Så jag skjuter på det vilket får mig att må ännu sämre. Ska ju hinna med en massa annat idag. Vill se till att träffa Sigrid och Malin innan dagen är slut. Likaså ska jag få alla julklappar inslagna. All of which are joyous activeties. Men fortsätter jag såhär kommer ingenting bli gjort. Fan. Varför ska det vara SÅ jävla svårt?

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Unn, jag lovar dyrt och heligt, du kommer aldrig lara dig att gilla packa. Jag har i stort sett packat vaskan varje dag i 3 manaders tid nu, och det har inte varit heltrevligt nan gang. Fast det som ar bra vid det har laget ar att jag vet att allt far plats, shopping exicterar namligen knappt forran vi kommer till thailand. Da ska det bli aka av! =op Hur var nyaret forresten? Bamsekramar/Gabbie!

2008-01-02 @ 03:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0