for reasons unknown

Jag känner mig som en Killers-låt just nu. Valfri sådan. Inte speciellt glad men inte ledsen heller. Lite lagom uttråkad. Mest är jag nog som For Reasons Unknown. Den stämmer så bra med hur min lilla värld har hamnat. Och jag känner att indierock är helt rätt för sinnesstämningen.
Det var i måndags jag upptäckte att jag hade The Killers album Sam's Town i min ipod. Hade satt den på shuffel och så kom det en låt som jag inte kunde, men som jag tyckte lät som killers, när jag då plockar upp min fantastiska musikmaskin visar det sig att faktsikt var dem! Och vid närnare efterforskning inser jag att jag har hela albumet i min ägo! Sjukt kul! Och det bästa av allt är att jag inte har en aning om var jag har fått det ifrån! Total surprise! Det är det som är så roligt med att ha så pass mycket minne i podyn, man kan lägga in all musik ens vänner har och sedan upptäcka den efter hand! Mucho praktiskt!
Vill lyssna mer på Sam's Town nu, synd att stereon här på jobbet inte har något uttag så att man jag spela min fantastiska musik via sladd utan att först bränna den på skiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0